miercuri, 24 august 2011

Promiteam ca


revenim cu detalii despre Peninsula.

Imediat.

Inainte de asta trebuie sa va povestim.
Am fost la Taraboi Beach Fest. A fost un party masiv, ceva mai masiv decat un Hummer.
Impreuna cu bajetii de la The Bridge Committee - Kent Archie si Jazz8 am bagat vibe funky breaks in populatie iar pe fundal VJ Ioana a dat cu visual-uri fresh racoritoare de parca era vreo promotie la cuburi de gheata. Cool tare a fost adica.

Multumim fain pentru suport, danke organizatorilor si fetelor faine ca ne-am mai clatit si noi un pic retina.

Sambata ne-am trezit tarziu, foarte tarziu. Caci deh, ne-am rugat si-am impartasit oamenii de pe plaja pana a urcat soarele pe cer. Din pacate n-am avut vin la noi si impartasaniile le-am facut cu whishey si tequila. Probabil de-aia ne-am trezit asa tarziu.

Nevermind, odata treziti, Jazz ne-a combinat la un set in deschiderea celor de la Suie Paparude in Vama Veche, am sarit ca arsi in funk-mobil, ne-am grabit pana am ratat deschiderea, a ramas deci sa urcam pe scena imediat dupa Suie.

Zis si facut, imediat cum Bean a coborat de pe scena Chionghee a sarit cu VCI-ul si-am inceput. Jazz si Kent au facut onorurile pentru ca in scurt timp singurii oameni care sa ramana in fata scenei sa fie cei de la Suie impreuna cu cativa petrecareti , putini la numar din pacate.

Set-ul din Vama a fost scurt deci, am batut in retragere la o bere/shot in Expirat alaturi de Mihai Campineanu (Michi) si Mihai Dobre (Dobrica).
A urmat o sesiune de sfaturi si taclale pe care ne-am grabit sa le bagam la cap dupa care ne-am intors in Bucharizzle.

Atat despre week-end.

Ieri insa Chionghee a plecat catre Peninsula/Felsziget unde incepand de joi e pe scena Becherovka Silent Dance / Tein Cocktail Bar urmand ca sa ajung si eu candva vineri.

Programul complet il gasiti aici.

Dar in caz ca va e lene, va zic asa :

- Joi seara :            Silent Dance : Chionghee / Goranga / Barna
- Vineri seara :       Silent Dance : Almost Famous Saints / Barna / Goranga
                             si After Silent Dance Party cu Almost Famous Saints
- Sambata seara :   Party Almost Famous Saints vs. Goranga
                             dupa care imediat ramanem doar cu Almost Famous Saints pe party.
- Duminica
  dupa-masa :        Chionghee aduce binecuvantare chill-out pana pe la orele 21, o sesiune relax a secuiului gasiti aici, Peninsulounge se numeste.

Multumim celor care pe pagina de Facebook a celor de la Becherovka au incercat sa stranga like-uri pentru concursurile organizate postand materialele noastre.
Sunteti faine/faini ma ! Va iubim !


Ne vedem deci in Targu Mures !

Sziasztok skacok !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu