vineri, 6 ianuarie 2012

BREAKING NEWS !

Buna seara si bine v-am gasit !

Incepem jurnalul de azi cu o stire cel putin surprinzatoare:
Pe blog-ul Almost Famous Saints nu s-a mai scris din luna August.
Dau legatura colegului meu DSF care are mai multe detalii:
-Multumesc Sfantu', am preluat legatura. Asa cum ai spus si tu s-a inregistrat o absenta a materialelor informative de pe blog-ul Almost Famous Saints. Din pacate nu am reusit sa-l contactam pe cel ce administreaza blog-ul insa din declaratiile martorilor am dedus ca neglijenta a fost unul dintre motivele principale ale absentei.
Am reusit totusi sa facem rost de ultimul material filmat in care apar unii dintre componentii proiectului.
Haideti sa urmarim materialul impreuna:




Multumesc DSF pentru informatii, continuam jurnalul.

Se pare ca noaptea dintre ani i-a prins din nou impreuna pe DJ-ii proiectului Almost Famous Saints. Este al treilea an consecutiv in care acestia petrec impreuna. Daca acum 3 ani acestia au fost surprinsi la petrecerea de la Palatul Ghika iar anul trecut in Cool Cat, anul acesta Sfintii Aproape Faimosi au optat pentru Ozunca Bai intr-un cerc restrans de prieteni si cunostinte.
Din pacate presa nu a avut acces la eveniment, care se pare ca s-a derulat sub forma unui casting, singurele declaratii smulse de la artisti fiind, citez:

"- Dorim un an fain tuturor celor care ne-au sustinut si ne sustin ! "

Daca cele auzite pana acum nu v-au surprins, ramaneti alaturi de noi si dupa scurta pauza publicitara pentru o stire bomba.

***
www.facebook.com/Chionghee
www.facebook.com/SfantuDSF
www.facebook.com/AlmostFamousSaints
***

Am revenit. Dupa cum va promiteam inainte de pauza avem o stire senzationala. O stire ce se incadreaza si la propriu si la figurat in categoria BREAKING NEWS.
Printr-un comunicat de presa, sosit astazi in redactie, am aflat ca Chionghee a parasit gruparea intrumental-intrumentala Almost Famous Saints dar ca ramane in continuare aproape de membrii acesteia.
Contactat telefonic, Chionghee a declarat :
"-Ramanem in continuare prieteni, ne sustinem reciproc iar plecarea mea nu este neaparat definitiva. Am discutat si am decis sa iau o pauza. Asta nu inseamna ca Almost Famous Saints nu va mai exista. Almost Famous Saints va exista si pe perioada in care eu ma voi concentra pe proiectul meu solo.
Relatiile sunt foarte bune in continuare intre noi, avem pentru moment abordari diferite asupra muzicii si-atat.
Proiectul meu solo are inevitabil si-o parte din Almost Famous Saints. Pastrez in continuare si o parte de Ghetto-Funk. Cei curiosi au la dispozitie pagina de artist de pe facebook http://www.facebook.com/Chionghee

Contactat si el, Sfantu DSF a intarit cele spuse de Chionghee :
"- Plecarea lui Chionghee nu este o tragedie. Bineinteles nu e nici o bucurie. Ma bucur pentru el ca isi doreste mai mult, pentru moment insa Almost Famous Saints nu e locul pentru el. Nu este exclus ca Chionghee sa sa intoarca la Almost Famous Saints, iar cand va veni momentul il vom primi cu bratele deschise - la fel ca prima oara. Pentru Chionghee, Almost Famous Saints e de-acum o platforma de promovare. Tot ce face el se bucura de promovare din partea noastra, pentru ca il sustinem si ne este prieten in continuare. "

Continuam juranul.

In urma cu 2 saptamani, Chionghee a lansat un nou mixtape.
Green Stuff from 2011 reuneste piesele preferate ale artistului cu care a delectat urechile publicului pe parcursul anului care tocmai s-a incheiat.
Acesta poate fi ascultat si descarcat la adresa http://soundcloud.com/chionghee/green-stuff-2011

Green Stuff from 2011 by chionghee


Continuam stirile.

Se pare ca inceputul de an a fost prielnic si pentru Sfantu' DSF intrucat acesta lucreaza la un remix.
Mai mult de-atat acesta si-a facut aparitia si pe facebook ca artist. Adresa paginii este http://www.facebook.com/SfantuDSF.
Din surse confidentiale am aflat ca remix-ul contine sample-uri din piesa formatiei RACLA inregistrata in colaborare cu Anda Adam - Nu ma uita. Aceleasi surse ne-au indicat ca titlul probabil al remix-ului va fi "Vesnica Pomenire" facand astfel o relatie intre versurile Andei Adam si statutul de fata bisericeasca a artistului.

Sa ramanem deci cu ochii pe canalele de promovare Almost Famous Saints.

www.facebook.com/Chionghee
www.facebook.com/SfantuDSF
www.facebook.com/AlmostFamousSaints


Iata ca am incheiat o noua editie a Stirilor AFS, sunt Sfantu' DSF si va multumesc pentru atentie !
La revedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu