marți, 9 august 2011

Sa mai si propovaduim

vesti despre noi.
Sa va zic cum s-a intamplat.
Intr-o dimineata, dupa ce ne-am strans sculele dupa petrecerea asta
mergeam spre casa cu Chionghee. Imediat cum am urcat in masina, un puhoi de fane a dat navala pe straduta pe care parcasem si a trebuit sa plecam in tromba. 
In mod normal nu ne-am fi dezamagit fanele, si oricum am fi facut fata numarului impresionant, insa ne grabeam la biserica sa depunem in cutia milei onorariul din seara precedenta si in graba, in timp ce executam manevra "da mai repede cu spatele" ne-am ciocnit de o masina de pompieri din care - ce sa vezi a coborat Stefan de la BASE care intr-o suflare ne-a bagat in portbagajul unui Cadillac verde si nu ne-a lasat sa plecam pana n-am facut party-ul asta

Cand sa plecam de-acolo, infometati si toate alea, ne-am oprit sa mancam o preacurata shaorma la bariera la Lipscani unde - incredibil - ziaristi de la Click, CanCan, Libertatea si alte publicatii de scandal il fugareau pe Meeloox , un bun credincios, un digei blagoslovit cu talent divin pe care l-am adapostit de furia presei in masina noastra. Pe masura ce ne indepartam de gazetari Meeloox ne-a propus sa facem un mixtape pentru The Bass Music Show emisiunea lui de pe RampFM
Odata mixtape-ul terminat ne-am luptat putin in joaca cu sfantul pre-site www.almostfamoussaints.ro , locul unde gasiti si preslavitul mixtape. 

Pe scurt, asta e povestea. De-asta am lipsit de pe blog. 

Momentan ne pregatim pentru Taraboi Beach Fest unde o sa fie ceva special. La formula RockstAron - Chionghee - Sfantu DSF se adauga Ioana cu visual-uri funky-sfante, prietenii nostrii Jazz8 si Kent Archie din The Bridge Committee ca invitati in calitate de MC. 
Ah da, si mai avem cateva surprize, atat ca sound cat si ca imagine insa nu stiu daca va pot spune. Chionghee zice ca nu am voie sa divulg surprizele, deci nu. Nu mai zic nimic. 
Cum se vede in imaginea atasata line-up-ul e cam de party. De party grav. Vineri pe 19 August avem Victor M, Happy Gutenberg, AFS (noi adica), The Model, Profet si un set solo din partea lui Chionghee impreuna cu Kent Archie. 
Despre solo-ul lui Chionghee va pot spune ca e atat de hardcore ca o sa plecati dimineata cu genunchii rosii ca si cum v-ati fi rugat sau ati fi ....  Avem glitch, breaks, electro-bangers si mai ales dubstep,  adica muzici alese care dau grav la genunchi.

Sa va mai zic de Peninsula ? Da, Almost Famous Saints e-n casa de pe Peninsula. Cand, unde, cum? 
Revenim !

S-aveti numa lumina in cale !

Sfantu'





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu