miercuri, 13 aprilie 2011

O ce veste

Trecand peste faptul ca nu v-am povestit cat de mega-bestial si giga-tare a fost in Hambar, avem o stire de importanta maxima.

Am stat noi, ne-am gandit  -  si-am zis ca toata smecheria asta cu "Almost Famous Saints vs. Chionghee" nu prea tine, pentru ca nu vrem sa ne luptam cu Chionghee.
Motive ca sa nu ne batem cu bajatu sunt mai multe, doresc sa enumar numai cateva :
- face kikkubokushingu , in termeni laici - kickboxing
- are mai mereu un briceag pregatit sa sara erect din buzunar
- e mai chipes decat subsemnatul si Aron la un loc
- alte motive
Un alt motiv care probabil nu va intereseaza e ca omul e un digeu dat dracu mai ceva ca jertfele satanice - in traducere libera, un digeu senzational de tare.

Mai apoi, ca sa revenim la veste, dupa ce am analizat toate cele enumerate mai sus ne-am zis : "daca nu putem sa-l ardem pe frajer, macar sa-l atragem de partea luminata".

Asadar, incepand cu 2 aprilie anul Domnului 2011 formatia instrumental-intrumentala "Almost Famous Saints" are un nou membru in persoana domnului care poarta numele de scena Chionghee BZGR.
Sa-i fie party-urile usoare !



Si cateva stiri mai putin importante:
- Aron e in turneu international, o ardem doar cu Chionghee in caz de evenimente
- Lucram la un site, ne mutam deci de-aici in curand
- La urmatoarele evenimente incercam sa aducem cateva chestii (fan/groupie stuff) pe care sa le puteti cumpara
- Revenim Joi / Vineri cu filmare si poze de la hiper-orgia din Hambar Pub.

Pana data viitoare, iubiti-va oameni buni !
Sfantu'

P.S. - Mama, daca citesti astea sa stii ca sunt doar asa sa ne facem mai populari, de reclama, eu n-am fost la nici o orgie (Doamne fereste), ma feresc de locurile in care se organizeaza asa ceva.
Te pup ! 
Radu 

Un comentariu:

  1. Bun asa ! E oficial in sfarsit !
    la cat mai mult balamuc in noua formula!
    ma inclin cu respect !

    RăspundețiȘtergere