miercuri, 17 noiembrie 2010

O sa fie tare

Gata, am terminat de tras materialul. Prima parte a mixtape-ului este deci pe drum.

Multumiri (in ordinea cronologica a evenimentelor) se duc catre:

Dragos (HighGround) merci tata de mixer!
Vlad (Dj Smoke) scuze ca te-am trezit, chiar n-am vrut.
Chionghee & Sandi ca au incercat sa para cat mai lucizi.
Cosmin Cojocaru (Radio ZU) pentru lipire, masterizare, rabdare, iar rabdare si rabdare.
Radu (Jeg) merci tare pentru dispozitivul ala care nu stiu cum se numeste da e facut de japonezi, OZN-ul ala.
Trupa Thugman es a Maskarak, in special lui Telemja care ne-a pus la dispozitie sala lor de repetitii.

No, si ca sa fie complet filmul trebuie sa va zic ca ne-am tare distrat, o fost foarte fain cand am tras prima parte a mixtape-ului, si c-avem si-o filmare ca sa va faceti o idee de cat de demential poate sa sune manevra asta a noastra. No, deci in concluzie si-ntr-un final, filmarea:



Danke fain de atentie si sa va trajasca nevestili!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu